Kjære Bruse-kunde!
Dette er litt tørt: Vi bytter systemer, og det kan føre til litt frustrasjon, selv hos den beste! Det gjør nemlig til at du i perioden fra 30. april – 7. mai ikke kan gjøre endringer på kundeforholdet ditt. Heldigvis skal internett- og tv-tjenestene virke som normalt. Pjuh!
Så hva skjer?
Vi bytter kundesystem for å bedre kundeopplevelsen din, og deler av tjenestene på ‘Mine sider’ påvirkes under implementeringen.
I tidsrommet vil følgende være utilgjengelig:
- Kjøp av nye kanal- eller poengpakker
- Bytte av kanaler/strømmetjenester med dine poeng
- Oppdatering av profilinformasjon
- Opprettelse av ny bruker
- Bestilling av tilleggstjenester på ‘Mine sider’
- Flyttemelding
Disse tjenestene kan benyttes:
- Kjøp og leie av film i filmkiosken
(NB. Disse kommer først inn på kjøpshistorikken på Mine sider på neste faktura)
Kundeservice-heltene våre står fortsatt på, selv om nedetiden også påvirker dem. De holder åpent, med humøret i behold, og hjelper til så godt de kan.