Kjære Bruse-kunde!

Dette er litt tørt: Vi bytter systemer, og det kan føre til litt frustrasjon, selv hos den beste! Det gjør nemlig til at du i perioden fra 30. april – 7. mai ikke kan gjøre endringer på kundeforholdet ditt. Heldigvis skal internett- og tv-tjenestene virke som normalt. Pjuh!

Så hva skjer? 

Vi bytter kundesystem for å bedre kundeopplevelsen din, og deler av tjenestene på ‘Mine sider’ påvirkes under implementeringen.

I tidsrommet vil følgende være utilgjengelig:

 

  • Kjøp av nye kanal- eller poengpakker
  • Bytte av kanaler/strømmetjenester med dine poeng
  • Oppdatering av profilinformasjon
  • Opprettelse av ny bruker
  • Bestilling av tilleggstjenester på ‘Mine sider’
  • Flyttemelding

 

Disse tjenestene kan benyttes:

  • Kjøp og leie av film i filmkiosken
    (NB. Disse kommer først inn på kjøpshistorikken på Mine sider på neste faktura)

 

Kundeservice-heltene våre står fortsatt på, selv om nedetiden også påvirker dem. De holder åpent, med humøret i behold, og hjelper til så godt de kan.

Meny