På nett med Bruse

Har du utfordringer med wifi nettet, usikker på hvordan du burde satt det opp for å få det helt optimalt eller kanskje du kunne trengt litt guiding på hvordan du bruker din Altibox TV tjeneste? Alt dette kan vi hjelpe deg med. Vi tilbyr nå, På nett med Bruse!

Vi i Bruse er opptatt av at du som kunde skal være 100% fornøyd alltid. Derfor spiller det ingen rolle hva slags erfaring med bredbånd eller tv du som kunde har, vi er her for deg og kommer nå rett hjem til deg for å hjelpe deg med det du har behov for.

Dette er hva vi tilbyr med vår tjeneste, På nett med Bruse:

  • Løse diverse utfordringer du måtte ha med wifi nettet
  • Tips til hvordan du kan endre ditt wifi oppsett for å få nettet helt optimalt
  • Hjelper deg med å koble det du ønsker av duppedingser til ditt Altibox fibernett
  • Enklere intern kabling
  • Oppsett og guiding av din Altibox tv-dekoder
  • Behov for bytte av hjemmesentral eller tv-dekoder og du ikke får det til selv

Hvordan fungerer På nett med Bruse og hva er vilkårene?

Om du ønsker at vi skal hjelpe deg med dine utfordringer må du fylle ut skjema under. Når vår kundeservice mottar din bestilling tar vi kontakt med deg innen 3 virkedager. Dette er for å sjekke om vi kan løse noe over telefon og for å avdekke hele ditt behov. Samtidig kommer vi til å gå gjennom en covid-19 sjekkliste med deg for å sikre at det er trygt for både deg og oss å komme hjem til deg. Det tillates ikke hjemmebesøk dersom noen i din husstand har luftveissymptomer og/eller er i karantene.

Når alt er avklart vil vi booke inn din avtale for ditt hjemmebesøk. Hjemmebesøk utføres på hverdager mellom kl. 08:00 – 15:30.

Hvor mye koster På nett med Bruse?

I kampanjeperioden fra 1. oktober og ut året vil de 20 første kundene som har Altibox Standard eller Altibox Pluss, få ett hjemmebesøk helt kostnadsfritt***, dersom det er behov for det. Løses saken uten hjemmebesøk, koster tjenesten kr 0,- for alle kunder. Et hjemmebesøk av en kundekonsulent koster ordinært kr 850,- pr. besøk og inkluderer 60 min. pluss reisetid fra Bruse sitt kontor på Gol. Hver påbegynte halvtime utover dette koster kr 400,- (også i kampanjeperioden). Alt av matriell som brukes kommer i tillegg.

*) Det utføres teknisk hjelp på eksisterende produkter og tjenester etter anbefaling fra våre kundekonsulenter, det tilbys kun nye produkter dersom det er behov for utskifting/oppdatering. Vi avklarer alltid med kunden, dersom det er behov for utstyr som koster noe ekstra for kunden, utover avtalt pris for oppdraget.

**) Våre kundekonsulenter har god kunnskap og kan nok løse det meste, men vi kan ikke garantere at de kan bistå eller løse utfordringer med alle varianter av utstyr.

***) Kunder med Altibox-pakken «Standard» eller «Pluss», får kun kostnadsfritt hjemmebesøk av en av våre kundekonsulenter dersom saken ikke kan løses via telefon, e-post, e.l., og forutsetter 12 måneders binding.

FYLL UT SKJEMA FOR Å BESTILLE PÅ NETT MED BRUSE

SPØRSMÅL OG SVAR

Meny