NYHETER
Disse seriene har over åtte stjerner på IMDb
Nye valgfrie kanaler: MyZen TV og Museum TV
Nå blir VOX, Discovery Channel og TLC valgfrie kanaler
Våre åpningstider i julen
NatGeo Now: Ny strømmetjeneste for deg som elsker naturdokumentarer
Julefilmene du må se i år
TV3 gjør et hopp i kanallisten
Slik er livet med e-sport som jobb
Årets julekalendere
Disney XD legges ned
Herman Dahl: – Dette er mine beste filmtips!
Sesongstart for Altibox eSerien 20/21
Få maks ut av hjemmenettet
Familiefilmtips til årets skumleste kveld
Mest fornøyde kunder i 11 år
Ny og forbedret NRK TV-app
Nå lanserer vi Amazon Prime Video eksklusivt i Norge
Nordisk Film+ nå hos Altibox
Søk spenning foran skjermen
DRIFTSMELDINGER
Våre åpningstider i julen
Vi er på kurs 25.11 – 27.11
Stengt kundemottak
FEIL RETTET! Fellesfeil – Leveldåsen og Primhovda, Ål
Planlagt fiberarbeid på Ål
FEIL RETTET! Fiberfeil i Hallingdal
Feil rettet! Ny status kl.12:00: De fleste har fått tilbake sine tjenester, men noen er dessverre fortsatt nede. Feilen er funnet, mus har spist på fiberkabel i skap på Ål. Rettetid er foreløpig ukjent for de gjenstående som er berørt. Montører jobber med feilretting.
FEIL RETTET! Fellesfeil i Jonstøllie boligfelt, Geilo
Ny status 16.09 kl.12:30: Våre montører skjøter for harde livet for å få alle berørte kunder opp igjen, men vi ser dessverre at vi ikke klarer å få opp alle i dag. De som ikke får tilbake tjenester ila dagen/kvelden i dag vil få dem tilbake ila morgendagen. Vi beklager dette men denne skaden var såpass omfattende at det dessverre tar tid.
Begrense kundekontakt på kundemottaket vårt
Vi ønsker å begrense kundekontakten på vårt kundemottak, dette grunnet usikkerhet rundt smitteutviklingen av koronaviruset i deler av Hallingdal. Vi vil veldig gjerne hjelpe deg men vi har låst døren og ber deg bruke ringeklokken på utsiden så kommer vi og hjelper deg.
FEIL RETTET! Til våre kunder i Natten, Nesbyen
Unngå å bli lurt av falsk Altibox-mail
Vi åpner kundemottaket
Kristi Himmelfartsdag
Varsel om planlagt arbeid på Ål og Geilo
Unngå å bli lurt av falsk Altibox-mail
Hva gjør Altibox under koronakrisen?
Vi overvåker nettet døgnet rundt for å sikre stabil drift. Vedlikeholdet holdes på et minimum, men vi gjør det som trengs for å sørge for at bredbåndet fungerer som det skal..
Påsken 2020
Vi har teknisk support på telefon fra kl. 10:00 – 16:00. Er du Altibox kunde har vi kundeservice alle dager, hele døgnet. Vi ønsker dere alle en riktig god påske – ta vare på deg selv og dine! 💛
Nytt pick-up point for kunder i Nesbyen og omegn
Det er satt opp en postkasse på Paddedokk hvor du kan hente nytt utstyr. Ta kontakt med oss på telefon for å gjøre en avtale.
Smarte tips til et velfungerende hjemmekontor
Skal du sitte lenge hjemme, er det greit å innføre noen regler for deg selv – vær systematisk og oppfør deg mest mulig som om du var på arbeidsplassen din. Her er noen raske tips til hvordan du kan få dette til