Status 08.08 kl. 12:30: Det ser ut til at feilen fortsetter, sentralen er ustabil. Teknisk avdeling jobber med å finne ut hva som kan være årsaken til feilen.

Status 07.08 kl. 09:15: Utstyr er nå byttet og sentralen er oppe å gå igjen. Har du ikke tjenester, ta strømmen av utstyret i 10 sekunder og slå på igjen.

Status 06.08 kl. 14:50: Utstyret blir byttet i sentralen fra kl. 08:30 i morgen, det vil da være utfall på tjenestene i perioden.
Vi oppdaterer så snart jobben er utført.

Status 03.08 kl. 12:15: Teknisk avdeling har funnet ut av de skal bytte ut utstyret i sentralen. Dette er planlagt utført mandag 06.08, vi kommer tilbake til klokkeslettet da tjenestene kommer til å falle helt ut mens utstyret blir byttet.

Status 02.08 kl.10:15: Feilsøking pågår fortsatt da vi har problemer med at sentralen faller ut og inn.

Vi opplever for tiden ustabilitet for ADSL og VDSL kunder tilknyttet Gol sentral.

Feilsøking pågår. Ny status kommer så snart vi vet mer.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Fill out this field
Fill out this field
Vennligst skriv inn en gyldig e-postadresse.

Meny