Altibox foretar en prisjustering på Altibox TV fra 1. november 2019. Her finner du mer informasjon om prisendringen.
Spørsmål og svar om prisendringen:
Hvorfor foretar dere en prisendring?
Kundene i 2019 ser tv på en annen måte enn før, og forventer mer av oss og andre tilbydere. Det liker vi, for det betyr at vi må være skjerpet og utvikle oss i takt med kundenes ønsker. En slik utvikling koster, og da øker dessverre også prisen på tv-pakken.
Men ikke fortvil: Våre undersøkelser viser at vi også etter prisøkningen vil ha konkurransedyktige priser sammenlignet med konkurrentene våre.
Hvor lang tid i forkant av prisendringen er det varslingsplikt?
Vi er forpliktet til å varsle deg senest én måned før prisendringen trer i kraft.
Hva skjer dersom jeg er i bindingstid på abonnementet mitt?
Du vil ikke få en prisjustering i bindingstiden, men etter endt bindingstid vil prisen justeres.
Jeg har mottatt en faktura, og ser det er listet opp en rabatt som jeg ikke har sett før, hva er dette?
Da er du i bindingstid med en lavere pris på abonnementet ditt. Siden prisen har økt, får du en rabatt tilsvarende økningen frem til bindingstiden er over. Dette er for at prisen skal bli riktig i fakturasystemet.
Finnes det et alternativ for meg?
Det skal svare seg å kjøpe flere Altibox-produkter. Produktpakker med tv og internett kan gi deg mer verdi for pengene.
Vi gjør oppmerksom på at du har rett til å si opp abonnementet ditt som en følge av prisendringen, med virkning fra tidspunktet endringen trer i kraft.