
Vil du ha Bruse, må du velge Bruse!
Telenor skaper inntrykk av at Bruse vil levere tjenester over deres nett. Dette er ikke riktig.
Vi i Bruse og Hallingdal Kraftnett setter kundeopplevelsen høyere enn noe annet.
Med det mener vi det er summen av absolutt alt det som treffer deg som kunde – direkte og indirekte:
- Hvordan du opplever tilgjengeligheten og kvaliteten på kundebehandling
- Hvordan du opplever kvaliteten på tjenestene – både på bredbånd og på tv- og underholdning
- Kvaliteten på infrastrukturen vi bygger
- Kvaliteten på alt det tekniske utstyret vi bruker
- Nærheten til kundeservice for deg som er kunde
- Nærhet og lokalkunnskap hos teknisk personell som har beredskap og vakt for feilretting
Vi i Bruse og Hallingdal Kraftnett følger Altibox-modellen der vi leverer en dedikert fiberkabel til hver enkelt kunde. Det betyr at kundene slipper å dele kapasiteten med noen.
Vi er tilknyttet Altibox sitt gigabit-nettverk bygd med kompromissløs fiberteknologi. Det betyr at kundene våre kan få symmetriske hastigheter på 1000/1000 Mbit/s (gigabit) fra første dag dersom de ønsker det.
Ni år på rad har kundene med Altibox vært de mest fornøyde bredbåndskundene i Norge, ifølge det uavhengige analysebyrået EPSI Norge. En av grunnene til det er at kundene kan få hjelp av dyktige kundebehandlere døgnet rundt.
Vi i Bruse og Hallingdal Kraftnett har en oppriktig kjærlighet for lokalmiljøet, er tilstede lokalt og ønsker å sette positive fotavtrykk etter oss. Vi kommer alltid til å være her for kundene våre. Vi har bygd kritisk infrastruktur i 100 år og kommer til å fortsette å bygge Hallingdal. Alt dette utgjør det vi kaller for «Bruse-opplevelsen». Denne opplevelsen er umulig å få andre steder enn hos oss, og det er grunnen til at vi ikke kommer til å levere tjenester over Telenor sitt nett – selv om det er åpent.
Så la oss være helt tydelige: Vil du ha Bruse og Altibox, må du velge Bruse!