Ny status 24.10 kl. 16:00: 
Feilen skal nå være rettet. Dersom du fortsatt mangler tjenester, ta strømmen av hjemmesentralen i ca. 10 sekunder før du kobler den til igjen. Ta kontakt med oss hvis du fortsatt ikke har tjenester.

Ny status 22.10 kl. 17:00:
Vi får tilgang til området i løpet av morgendagen, torsdag 23.10. Arbeidet viser seg å være mer omfattende enn først antatt, da fiberkabelen ligger i en trasé som skal fjernes. Vi må derfor etablere en ny trasé rundt området, noe som vil ta litt ekstra tid.

Foreløpig rettetid: mandag 27.10 innen kl. 15:30.

20.10.2025 – kl:13:04
Grunnet sprengningsarbeid i området har våre montører dessverre ikke fått tilgang til å starte feilretting på fiberbruddet. Ny estimert rettetid er torsdag 23.10.2025
Vi har tett dialog med entreprenøren og vil gi en ny oppdatering så snart vi får tilgang til området og kan starte arbeidet.
Vi beklager ulempene dette medfører, og takker for tålmodigheten.

16.10.2025

kl:14:50
Dette er en omfattende feil som vil ta tid å rette.
Forventet rettetid per nå er tirsdag 21.10.2025.
Vi beklager ulempene dette medfører.

kl: 11:50
Vi opplever for øyeblikket en felles feil i området Vestre Nesfjellet.
Våre montører er i gang med feilsøking, og vi vil oppdatere så snart vi har mer informasjon.
Vi beklager ulempene dette medfører.