Ledige stillinger
Ledige stillinger legges ut fortløpende
Jobb i Bruse
Vi er opptatt av karrieremuligheter for unge mennesker i Hallingdal, slik at Hallingdal blir en attraktiv plass å bo. Her legger vi ut ledige stillinger fortløpende.
Kundeveileder – fast deltid 50%
Bruse er på utkikk etter flere engasjerte og hyggelige kollegaer til vårt kundeserviceteam. Du er lidenskapelig opptatt av å løse utfordringer og setter kunden i fokus, er glad i å prate med folk og liker en hektisk hverdag.
Arbeidsoppgaver
- Stillingsprosent: 50%
- Inngå i turnus, hovedsakelig ettermiddag/kveld på ukedager
- Behandle innkommende kundehenvendelser over telefon, e-post og i kundemottak
- Håndtering av ordre og fakturahenvendelser
- Teknisk support – sikre at kunden får løst problemet på en effektiv og nøyaktig måte
- Gjennom mersalg, tilby kunder relevante produkter som en naturlig del av samtalen
- Oppsøkende salg til eksisterende kundebase
Søknadsfrist: snarest.
Send din søknad her.
Spørsmål om stillingen:
Tonje Lybekk
Leder for kunde og ettermarked
41 66 53 41/tonje.lybekk@bruse.no
Kompetanse vi vektlegger
- Erfaring fra kundebehandling/salg
- God formidlingsevne og er tydelig og effektiv i samtale med kunden
- God teknisk forståelse og evne til å veilede kunden på en forståelig måte
- Gode IT-kunnskaper og forstår hvordan teknologien fungerer slik at du lett kan forstå kundens utfordringer
- En god lagspiller
Fordeler
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjon og forsikringsordninger
- Treningsabonnement i Tibia
Kundeveileder – fast deltid 50%
Bruse er på utkikk etter flere engasjerte og hyggelige kollegaer til vårt kundeserviceteam. Du er lidenskapelig opptatt av å løse utfordringer og setter kunden i fokus, er glad i å prate med folk og liker en hektisk hverdag.
Arbeidsoppgaver
- Stillingsprosent: 50%
- Inngå i turnus, hovedsakelig ettermiddag/kveld på ukedager
- Behandle innkommende kundehenvendelser over telefon, e-post og i kundemottak
- Håndtering av ordre og fakturahenvendelser
- Teknisk support – sikre at kunden får løst problemet på en effektiv og nøyaktig måte
- Gjennom mersalg, tilby kunder relevante produkter som en naturlig del av samtalen
- Oppsøkende salg til eksisterende kundebase
Kompetanse vi vektlegger
- Erfaring fra kundebehandling/salg
- God formidlingsevne og er tydelig og effektiv i samtale med kunden
- God teknisk forståelse og evne til å veilede kunden på en forståelig måte
- Gode IT-kunnskaper og forstår hvordan teknologien fungerer slik at du lett kan forstå kundens utfordringer
- En god lagspiller
Fordeler
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjon og forsikringsordninger
- Treningsabonnement i Tibia
Søknadsfrist: snarest.
Send din søknad her.
Spørsmål om stillingen:
Tonje Lybekk
Leder for kunde og ettermarked
41 66 53 41/tonje.lybekk@bruse.no