Ledige stillinger

Ledige stillinger legges ut fortløpende

Jobb i Bruse

Vi er opptatt av karrieremuligheter for unge mennesker  i Hallingdal, slik at Hallingdal blir en attraktiv plass å bo. Her legger vi ut ledige stillinger fortløpende.

Kundeveileder – fast deltid 50%

Bruse er på utkikk etter flere engasjerte og hyggelige kollegaer til vårt kundeserviceteam. Du er lidenskapelig opptatt av å løse utfordringer og setter kunden i fokus, er glad i å prate med folk og liker en hektisk hverdag.

Arbeidsoppgaver

  • Stillingsprosent: 50%
  • Inngå i turnus, hovedsakelig ettermiddag/kveld på ukedager
  • Behandle innkommende kundehenvendelser over telefon, e-post og i kundemottak
  • Håndtering av ordre og fakturahenvendelser
  • Teknisk support – sikre at kunden får løst problemet på en effektiv og nøyaktig måte
  • Gjennom mersalg, tilby kunder relevante produkter som en naturlig del av samtalen
  •  Oppsøkende salg til eksisterende kundebase

    Søknadsfrist: snarest.
    Send din søknad her.

    Spørsmål om stillingen:
    Tonje Lybekk
    Leder for kunde og ettermarked
    41 66 53 41/tonje.lybekk@bruse.no

    Kompetanse vi vektlegger

    • Erfaring fra kundebehandling/salg
    • God formidlingsevne og er tydelig og effektiv i samtale med kunden
    • God teknisk forståelse og evne til å veilede kunden på en forståelig måte
    • Gode IT-kunnskaper og forstår hvordan teknologien fungerer slik at du lett kan forstå kundens utfordringer
    • En god lagspiller

    Fordeler

    • Konkurransedyktige betingelser
    • Gode pensjon og forsikringsordninger
    • Treningsabonnement i Tibia

    Kundeveileder – fast deltid 50%

    Bruse er på utkikk etter flere engasjerte og hyggelige kollegaer til vårt kundeserviceteam. Du er lidenskapelig opptatt av å løse utfordringer og setter kunden i fokus, er glad i å prate med folk og liker en hektisk hverdag.

    Arbeidsoppgaver

    • Stillingsprosent: 50%
    • Inngå i turnus, hovedsakelig ettermiddag/kveld på ukedager
    • Behandle innkommende kundehenvendelser over telefon, e-post og i kundemottak
    • Håndtering av ordre og fakturahenvendelser
    • Teknisk support – sikre at kunden får løst problemet på en effektiv og nøyaktig måte
    • Gjennom mersalg, tilby kunder relevante produkter som en naturlig del av samtalen
    •  Oppsøkende salg til eksisterende kundebase

    Kompetanse vi vektlegger

    • Erfaring fra kundebehandling/salg
    • God formidlingsevne og er tydelig og effektiv i samtale med kunden
    • God teknisk forståelse og evne til å veilede kunden på en forståelig måte
    • Gode IT-kunnskaper og forstår hvordan teknologien fungerer slik at du lett kan forstå kundens utfordringer
    • En god lagspiller

    Fordeler

    • Konkurransedyktige betingelser
    • Gode pensjon og forsikringsordninger
    • Treningsabonnement i Tibia

    Søknadsfrist: snarest.
    Send din søknad her.

    Spørsmål om stillingen:
    Tonje Lybekk
    Leder for kunde og ettermarked
    41 66 53 41/tonje.lybekk@bruse.no