Alt På Nett – kundeservice på hjemmebesøk.

Vi er opptatt av at du som kunde skal være 100% fornøyd – alltid!
Derfor spiller det ingen rolle hva slags erfaring du har med bredbånd eller tv.

Vi er her for deg og kommer nå hjem til deg for å hjelpe til med det du har behov for.

Et hjemmebesøk av en kundekonsulent koster kr 990,- per besøk og inkluderer 1 time. Hver påbegynte halvtime utover dette koster kr 399,-. Alt av materiell som brukes kommer i tillegg.

Dette kan du bestille:

  • Utfordringer med nettverket
  • Koble duppedingser til ditt nettverk*
  • Enkel internkabling
  • Hjelp med Altibox underholdningstjenester
  • Bytte av hjemmesentral eller tv dekoder*

Når vår kundeservice mottar din bestilling, tar vi kontakt med deg innen 3 virkedager. Dette for å sjekke om vi kan løse noe over telefon, og for å avdekke hele ditt behov. Når alt er avklart, booker vi din avtale for hjemmebesøk.

Hjemmebesøk skjer på hverdager mellom kl. 08:00 – 15:30. Leveringstid innen 2 uker fra mottatt bestilling.

*)Det utføres teknisk hjelp på eksisterende produkter og tjenester etter anbefaling fra våre kundekonsulenter, det tilbys kun nye produkter dersom det er behov for utskifting/oppdatering. Vi avklarer alltid med kunden, dersom det er behov for utstyr som koster noe ekstra for kunden, utover avtalt pris for oppdraget.
**) Våre kundekonsulenter har god kunnskap og kan nok løse det meste, men vi kan ikke garantere at de kan bistå eller løse utfordringer med alle varianter av utstyr.