Lokal kundeservice

Våre kunder ønsker lokal kundeservice og vi er helt enig.
Vi har derfor endret åpningstiden og økt bemanningen fra onsdag 5. juni.

100% lokal kundeservice.
Hverdager fra kl. 08:00 – 20:00.
Kundemottaket er åpent til kl. 18:00.
Velkommen til oss.

Våre superhelter på kundeservice;
Martine, Marita, Hilde, Sava, Tor og  Trine Lise er på jobb for å hjelpe deg som er kunde, eller som vil bli kunde.

Våre åpningstider

Hverdager:
Telefon: 08:00 – 20:00.
Kundemottak: 08:00 – 18:00.

Lørdag, søndag og helligdag (kundemottak stengt):
Lokal teknisk vakt: 10:00 – 16:00.
Altibox kundeservice: 08:00 – 21:00.

Kontaktinformasjon

Telefon: 32 07 80 70
E-post: post@bruse.no

Du finner oss i Furuvegen 5 på Gol.
Kundemottaket er åpent hverdager fra kl. 08:00 – 20:00.

Bli bedre kjent med oss.

Utforsk vårt dedikerte team, oppdag våre ledige stillinger og finn annen verdifull informasjon.

Om oss

Bruse har et klart og tydelig samfunnsoppdrag i Hallingdal. Vi skal sørge for at innbyggerne, bedriftene og hyttehallingen får tilgang på superraskt og driftssikkert internett. Internett er pulsåren fra verden og til oss som bor i Hallingdal.

Våre ansatte

Vi er 27 fast ansatte fordelt i avdelingene: salg & markedsføring, plan/utbygging & prosjektering, leveranse, montør, kunde & ettermarked og infrastruktur & teknologi.

Ledige stillinger

Vi er opptatt av karrieremuligheter for unge mennesker  i Hallingdal, slik at Hallingdal blir en attraktiv plass å bo. Her legger vi ut ledige stillinger fortløpende. Les mer om trainee plass her – Trainee Hallingdal.

Om oss

Bruse har et klart og tydelig samfunnsoppdrag i Hallingdal. 

Våre ansatte

Vi er 28 fast ansatte, se hvem vi er.

Altibox Mine Sider

– Få fullt utbytte av dine Altibox-tjenester.

  • Legg til strømmetjenester og valgfrie kanaler med dine inkluderte valgfrie poeng
  • Kjøp kanal- og poengpakker
  • Bestill ny tv dekoder
  • Legg inn PIN kode for filmleie og kjøp (foreldrekontroll)
  • Se filmleiehistorikk
  • Se dine aktive strømmetjenester
  • Endre dine Internett innstillinger
  • Bestill Wifi Overalt
  • Se veiledning for din hjemmesentral
  • Legg til brukere
  • Meld flytting
  • Se dine faktura, utsett forfallsdato, opprett AvtaleGiro

Altibox Mine Sider

– Få fullt utbytte av dine Altibox-tjenester.

  • Legg til strømmetjenester og valgfrie kanaler med dine inkluderte valgfrie poeng
  • Kjøp kanal- og poengpakker
  • Bestill ny tv dekoder
  • Legg inn PIN kode for filmleie og kjøp (foreldrekontroll)
  • Se filmleiehistorikk
  • Se dine aktive strømmetjenester
  • Endre dine Internett innstillinger
  • Bestill Wifi Overalt
  • Se veiledning for din hjemmesentral
  • Legg til brukere
  • Meld flytting
  • Se dine faktura, utsett forfallsdato, opprett AvtaleGiro

Utbygging av fibernett i Hallingdal 2023/2024

Nå kan du være med på fiberutbygging i Hallingdal. Vi er glade for å kunne tilby skikkelig bredbånd til områder som mangler dette tilbudet i dag.

Funfacts om Bruse

Visste du at våre montører drifter 19 500 km fiberkabel i Hallingdal?
(Oslo – Sør Afrika – Oslo) eller at 95% av husstandene i Hallingdal har tilbud om fiber?

Gravemelding og kabelpåvisning

For å unngå skader på kabler og rør er det viktig at du får vite hvor de ligger før du setter spaden i jorda. Fyll ut skjema under for å bestille kart og påvisning.

Ledige stillinger

Vi er opptatt av karrieremuligheter for unge mennesker  i Hallingdal.

Utbygging av fibernett 2023/2024

Nå kan du være med på fiberutbygging i Hallingdal.

Funfacts om Bruse

Visste du at våre montører drifter 19 500 km fiberkabel i Hallingdal?
(Oslo – Sør Afrika – Oslo)

Gravemelding og kabelpåvisning

Bestill kart og påvisning.

Hjelp til selvhjelp

Har du problemer eller vil du få tips og triks for hvordan du kan få mest mulig ut av dine Altibox-tjenester.

Eller se våre spørsmål og svar på solcelleanlegg og
elbil-lading.

Driftsmeldinger

Feil Rettet: Nedkjørt fiberkabel i Øvre-Ål

Feil Rettet - 13.07.2024 18:40 - Da skal alle feilen være rettet Dersom du fremdeles opplever problemer forsøk en reset av hjemmesentral 17:40 - Våre montører er på stedet og jobber med feilretting. Det er fortiden flere kunder uten tjenester i Øvre Ål etter nedkjørt...

les mer

Feil rettet: «Lav lyd» for flere kanaler på Q22 og ModelA

Ny status kl: 15:30 - Saken er løst Ny status kl:12:25 - Teknisk personell har identifisert feilen og jobber med feilretting. Kunder kan for øyeblikket oppleve at lydnivået på flere kanaler via Q22 eller Model A er lavere enn normalt. Teknisk personell feilsøker, vi...

les mer

Feil Rettet: Enkelte kunder har problemer med TV-tjenesten

28.05.2024-10:00: Feilen er rettet. 27.05.2024 - 08:00: Det oppleves fortsatt problemer med innlogging på mine sider. 26.05.2024 - 10:00: Feilen på TV-tjenesten er rettet. Dersom du fremdeles opplever utfordringer med TV-tjenesten, forsøk en omstart av dekoder....

les mer